vasárnap, október 2

Vasárnap van. Itthon voltam. Hiányoznak a rendszeres imaházbajárós vasárnapok. Itthonról szoktam nézni a közvetítést, de az akadozik mostanában, így youtubeon hallgatok előadás-, prédikációanyagokat. Meg magam olvasom a Bibliát, s esténként Istvánnal. ... a lényeg, hogy hiányzik, hogy imaházbajárjak.
Énók ma nyűgösebb volt az átlagnál. Keveset aludt egész nap, s akkor is inkább csak 10-10 perceket.
Délután meglátogattak anyósomék. Jó volt velük találkozni, s egy kicsit beszélgetni. Miután ők elmentek, én is felöltöztem rendesen, meg Énók is, s éltem állampolgári jogommal, vagyis szavaztam. Erről a népszavazásról csak annyit, hogy már nagyon elegem lett a minden utcasarkon szembeköszönő óriásplakátokból, s abból, hogy az egész ismét egy Orbánt vagy Gyurcsányt kérdésbe fajult a felelős döntéshozatal, és valódi tájékoztatás helyett. A magyar politikával az a baj, hogy nem lehet kizárni, úton-útfélen erről szól minden, s mindemellett igazából a lényeges dolgok elhallgatva maradnak.

Este együtt vacsoráztunk, akkor Énók is nyugodtabb volt, majd áhítatot tartottunk. S még scrabble-t is játszottunk. Most épp István altatja Énókot, vagyis próbálkozik vele. Nem tudom ma mi a gondja a kis kópénak az alvással, sajnálom őt, mert látszik rajta, hogy amúgy fáradt, másrészt pedig én is az vagyok, így remélem "helyrejön". :)

Nincsenek megjegyzések: