szerda, október 5

Úgy volt, hogy ma megyek egyetemre, először órára ebben a félévben. S hát nem elmaradt :)) ? Amúgy pont jókor, mert elméletileg mikor én órára járok István vigyáz Énókra, de neki most pont egyetemi legogyárlátogatás volt. :) Holnap meg zh-t ír, s akkor azért nem tudna itthon maradni, de nekem holnap se lesz órám, tehát probléma megoldva. Amúgy mamáék szívesen szitterkedtek volna.
Délben meglátogattak Hiri Jánosék. Beszélgettünk, imádkoztunk, majd elmentek. István is hamar hazaért, így volt ideje tanulni holnapra.
Én meg végül mégiscsak elmentem Énókkal Debrecenbe, egy kicsit kimozdulni. Őt elvittem mamáékhoz, kárpótlásul, hogy délelőtt nem voltunk. S én meg elmentem turizni, édesanyám is csatlakozott hozzám. Vásároltam egy csomó vagány cuccot a gyereknek, meg Istvánnak, s még magamnak is találtam ezt-azt. Jól esett ez a kiruccanás. Énók is jól viselkedett, a dédik (fura így mamáékat emlegetni) nagyon élvezték, szerintük áldott jó baba ... szerintem mi vagyunk áldottak, nagyon, vele. :)
Este meleg ház várt minket itthon. István rakott tüzet, s még el is mosogatott. (Áldott vagyok vele is.) Meg persze a tanulással is jól haladt.
Ma is szép napom volt.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia!
Nagyon kedves kis blogod van, örülök, hogy visszatértél :). Bődi Izabella