vasárnap, október 16


Tegnap sokat szórakoztam a gyerekkel, a gyereken.


Tegnap és ma a váradi országos ifjúsági konferencia közvetítését néztem, néztük. Jó volt így bekapcsolódni az ott történtekbe, s épülni az előadások által.
Ma délután volt nálam E., beszélgettünk. Meghallgattam őt, örülök, hogy legalább ennyivel segíthettem. Imádkozom érte! Utána Kristóf, Tomi és Ági is bejöttek Debrecenbe menet egy órára. Velük is jó volt beszélgetni. Így viszont elmaradt a délutáni alvásom, mert mire elmentek Énók felébredt, egy kicsit bántam, de utána azt hiszem félig aludtam ülve, vagy fekve a gyerek mellett, már nem emlékszem mindenre :)).
István estére ért haza, beszélgettünk, elhatározásokat hoztunk a következő hétre nézve.
Énóknak most az a mániája, hogy este 6-7 óra után már csak 10-20 perceket alszik, majd 10-től éjfélig igen eleven. Most Istvánon lóg. Éjfélkor jön az én "műszakom" :)), utána már elalszik rajtam, s másnap délig az etetésen kívül nincs vele gond, nem mintha a szoptatás gond lenne. :D

Most az Ezékiel könyvét olvasom, és ledöbbentett (ismét), hogy mi mindent el kellett szenvednie. S elgondolkoztam. Isten embere volt, a kiválasztott népből kiválasztott próféta, s Isten olyanokat szabott ki rá, hogy "marhaganéjon" sütött kenyeret egyen több, mint egy évig. Mindezt azért, hogy elmondja Izráel, házának, akik "úgy se fognak engedelmeskedni, mert engedetlen nép", hogy kéne változni, s hogy szenvedés következik.
Feltettem magamnak a kérdést, hogy neki ez miért érte meg? De komolyan, úgynevezett kiváltságos emberként többet szenvedett, mint, aki csak úgy szépen éldegélt Istentől távolabb. Aztán visszaemlékeztem az első részre, ami azzal kezdődik hogy Ezékiel látta Isten dicsőségét. Úgy gondolom ez adta neki a motivációt, az istenfélelemet, a kitartást, az életének értelmét. Mindent megért neki látni a Fenségest.
Úgy szeretném én is meglátni Isten dicsőségét, hogy ne számítson már ezen a Földön nekem semmi, egyedül Ő. Szeretném látni az Ő dicsőségét, hogy odaszánt életet élhessek.
Nekiszánt életet akarok élni, hogy megláthassam az Ő dicsőségét.

Nincsenek megjegyzések: