kedd, október 4

Reggel voltam fodrásznál itt Vámospércsen. Jól esett kicsit így is felfrissülni. S örültem, hogy megismertem egy újabb embert. Nagyon kevés személyt ismerek még ... igaz, hogy itt lakunk már lassan egy éve, de nappal igencsak keveset voltam itthon, így az ismerkedés nem igazán jött össze. De most hogy van "babám" könnyebb lesz, már csak azért is mert többet vagyok itthon, s mert viszem sétálni. Szeretném megismerni a város lakóit, úgy hiszem, hogy felelős vagyok azért a helyért ahol lakok, felelős vagyok a körülöttem élő emberekért. Küldetésem, hogy Krisztust képviseljem közöttük, de ezt csak úgy tudom, ha ismerem őket.
István olyan buzgón tudja dicsérni az új frizurám, s nem csak, hogy az önbizalmammal egy ideig nem lesznek gondok. (nem mintha amúgy nagy bajok lennének :)) )

Kora délután pihentem is egy kicsit, utána meg Énókkal foglalkoztam. Szerintem megviseli őt is ez a hirtelen változó időjárás, Nehezebben alszik el, s olyankor is csak rövid időre.
István volt ma Debrecenbe, elment miután hazajöttem a fodrásztól, ügyet intézet az egyetemen, s nem csak ott. Délutánra már ő is hazaért. Így mikor édesapám és Fakó Zoltán testvér megérkeztek mindhárman itthon voltunk. Ők ugyanis eljöttek, hogy lemérjék a leendő csempekályhánk helyét és, hogy együtt megtervezzük annak "kinézetét". Szép lesz, s legfőképp jó meleg ... már várom.
Este pizzát sütöttünk Istvánnal. Együtt, mert közben Énók is beleszólt az általam kitalált tervbe, miszerint majd én egyedül elkészítem. Így István gyúrta össze a tésztát, s később ő reszelte a sajtot, meg a sonkát. ;) Jó, hogy együtt ilyesmit is tudunk csinálni.

Nincsenek megjegyzések: