szombat, október 1

Ma nem volt túl eseménydús napunk. Délelőtt fáradt voltam, éjjel nem aludtunk jól. Amúgy jó gyerek Énók, nem kell hozzá sokszor felkelni, s evés után vissza is szokott aludni.
Délután filmet néztem és megörökítettem az utókornak, meg a publikumnak Énókot, annak apropóján, hogy ma lett egy hónapos.

Hihetetlen. Egyrészt olyan, mintha mindig is itt lett volna. Olyan természetes a létezése, meg úgy minden ami ezzel jár, s már nehéz elképzelni is, hogy valaha volt másképp. Másrészt pedig belegondolok, s rájövök, hogy még csak egy hónap telt el. Utána pedig tovább lépek, s rájövök, hogy már eltelt egy hónap. Szültem egy gyereket ... elképesztő :)).
Néha csak ülök, s elgondolkozok azon, hogy ez tényleg mind velem történik? Hasonlít az elmúlt időszakom egy film felgyorsított változatára, mint mikor valaki beleteker, s a képkockák kétszer, tízszer gyorsabban pörögnek a megszokottnál. ... boldog vagyok, szeretem a férjem, szeretem a kisfiam, szeretem az életem. Nagyon szeret engem az Úr!


Nincsenek megjegyzések: