péntek, október 7

Istvánnak jól sikerült a zh-ja. Ez jó hír volt ma. A "rosszabb" hír, hogy nem fog ösztöndíjat kapni, bár az átlaga miatt megérdemelné, de mivel már korábban teljesítette a tárgyait, ezért a múlt félévben nem volt meg a 20 kreditje 1 híján. Szóval 20 ezer forinttal kevesebb lesz a bevétel. ... ja és még 30 ezerrel kevesebb, mert már titkár sem lesz ezután. Első hallásra úgy kicsit ledöbbentem, "hogy most miért?", de kb. 1 percig tartott ez, mert hiszem Isten gondot visel rólunk, ha nem így, akkor másképp. Eddig is ezt tette, tudom ezután sem látunk hiányt semmiben, míg magunkat Rá bízzuk. :)
Délutánra, vagyis inkább estére minőségi időtöltést terveztünk, vagyis ezt ígérte nekem István. Nem jött össze, leginkább az ő figyelmetlensége miatt (még ezt, még azt, csak egy kicsit, s máris éjfél lett) ... rosszulesett. sírtam is meg minden (mostanában elég hamar el tud törni nálam a mécses, pedig nem vagyok az a fazon ... hormonok), aztán megbékéltem..tünk. Szeretem Őt, s Ő is engem, tudom és érzem. Előttünk az egész élet, lesz mikor együtt lenni. :D

Nincsenek megjegyzések: