hétfő, október 24

Délelőtt voltak itt a Dombi szülők, elhozták István "műalkotását", és örültek, hogy láthatták az unokát. Miután elmentek tanultam én is, István is. Énók meg magyarázott kézzel-lábbal, jól elvan. :)
Mire befejeztem a tanulást (vagyis kicsivel előtte), viszont már igényelt engem, de csak az evés erejéig, mert utána bealudt.
Így nekikezdtem ruhát selejtezni. Már régóta tervezem, mikor elköltöztem otthonról, akkor idő híján elmaradt, vagyis kb. 12.-be csináltam ilyet igazán utoljára. Időközben azt is kiderítettem, hogy a "soft summer" típusba tartozom, vagyis eddig is a kedven színeimet hordtam, s ezután sem teszek másképp.
A végeredmény számomra is meglepő volt. :)
















Végeztem mikor felkelt Énók, megetettem, majd kicsit játszottam vele. István hámozott krumplit. Majd cseréltünk én mentem megsütni, ő jött Énókra vigyázni. Bár igazából nem is kellett már neki felügyelet, mert mire átadtam már szinte aludt.
Közben elindítottam a mosógépet is. Majd krumplisütés közben felhívott E., beszélgettünk. Mondtam neki, hogy bármikor hívhat, ha kell neki valaki. Beszélgettünk, jó volt, belenyúlt a vacsorámba is.
Utána ráncba szedtem a konyhát, majd Istvánnal töltöttünk együtt egy kis időt, bár ez még minőséginek nevezhető, azért jó volt.
Most fáradt vagyok. Énók pedig már megint még mindig nem alszik. :D ... de így szép, izgalmas az élet.

Nincsenek megjegyzések: