péntek, október 21

Az elmúlt éjjel sem kelt fel Énók, csak hajnalban fél 6-kor, de 11-től egész szép teljesítmény :D S utána meg megint majdnem délig aludt evésmegszakításokkal. Majd volt ébren is, de csak szép csendben. Felkelés után kis nyugodt gyerek, kegyelem. Délután is aludt egy jót, meg én is vele, majd tanultam is.  A délutáni alvás után viszont már élénkebb, jobban igényli a törődést, az, hogy foglalkozzon vele az ember. Bár még annyira sok mindent nem lehet vele csinálni szórakoztunk együtt, vagy inkább én vele. 

Miután István hazajött elmerültem egy kád forró vízben. Olyan jól esett. Utána készítettem vacsorát. Most mindenféle Knorr fűszerkeveréket vettem, hagy kipróbáljam. Ma a csípős volt soron, Istvánnak tetszett, nem nem annyira, de majd még készítek a kedvéért. 
Aztán jött a fürdetés ideje. S Énók már 10 óra óta alszik. Nem tudom mi lesz még ebből, de jó a csend most. Tanultam még így este is. Majd tartottunk együtt áhítatot Istvánnal, s most meg készülünk lefeküdni mindketten. 

Nincsenek megjegyzések: