vasárnap, július 26


Volt a Hóreben gyerekhét. Szerettem ott lenni, áldásos volt. Nagy élmény volt nekem a gyerekekkel együtt imádkozni. Sokat beszélgethettem Adinával is. Aztán volt beszámoló is, itthon is meg Nagyfaluban is. Áldás volt.





Az elmúlt héten Lovastáborban voltunk a lányokkal (Judit, Jémina Napsugár és én). Lánytábor volt, harmincvalahányan voltunk. A program szerintem dísznek jó volt, szabadon, lazán teltek a napok. Bár ott kint az erdőben, ráértünk. Nem volt se telefonjel, se áram, se mosdó... de volt patak, jó hangulat, nagyon finom ételek, és csodálatos környezet. Nekem nagyon tetszett a szervezők lelkes szolgálata, látszott, hogy ez az első tábor, amit szerveznek, de az is, hogy ha így folytatják rendkívül jók lesznek benne. Én igyekeztem segíteni ott ahol tudtam. Csoportvezetésben, éjszakai rendfenntartásban ésatöbbiben. Péntek este jöttünk onnan haza. Együtt buszoztunk, vonatoztunk mi négyen, szuper (is) volt.




Közben megszereztem a jogosítványom, azaz sikeres forgalmi vizsgát tettem le. Kegyelem volt. Nem érdemeltem, de Isten megadta. Ráadásul úgy, hogy a legszigorúbb vizsgabiztos vált a legjámborabbá. :D

Felvettek  az informatika karra is. Szeptembertől így valószínűleg két szakra fogok járni. Meglátjuk, hogy bírom majd.
Holnap pedig kezdődik az ifihét a Hóreben. a 10-es tábor. Nagyon várom. 

Nincsenek megjegyzések: