szerda, július 1

Itt a vakáció.

Vége a tanévemnek. Tegnap volt az utolsó vizsgám. Hármas, az egyetlen. Kissé zavart, hogy nem lettem szín jeles, de végtére is örülök ennek a jegynek. Jobbat úgysem érdemeltem volna, a magyar történelmet még tanulnom kell. Az ösztöndíj miatt meg nem aggódok, kaptam bíztatás Fentről, még az utolsó vizsgám előtt, mikor már nagyon fáradt voltam.

"Hát, ne félj én népem, hisz tiéd az örökségem, Ne félj és ne lankadj el, mert neked győznöd kell."
"Ti azonban legyetek erősek, ne lankadjatok el, mert tetteiteknek meglesz a jutalma!" (2Krón 15,7)
Jelenleg nem tudom eldönteni, hogy a vihar után boldogság van, vagy nyugalom. De lehet, hogy mindkettő.
Készülünk a gyerektáborra, a Horebre. Vagány lesz.
Utána sofőr vizsga, másik tábor, meg ifihét és stb, stb. Hogy szlengesen fogalmazzak: fullos a nyaram.  Élvezem a pörgést, de remélem lesz csend is majd valamennyi.
Ui.: Mint, az utóbbi két hét is mutatja, nyáron ritkábban fogok írni, s akkor is inkább beszámolókat. :)

Nincsenek megjegyzések: