hétfő, június 1

Voltam vezetni. Ez, ma, nem az én napom volt. Rengeteget hibáztam, szinte mindent elrontottam. Az oktató meg is jegyzete az óra végén, hogy volt velem valami, stresszesebb voltam, mint máskor. Nem tudom, nem éreztem magam stresszesnek, de az nekem is feltűnt, hogy nem vagyok jó formában.
Holnap lesz lánykör, így délután arra készültem. Este pedig voltam futni. Nagyon "király". Az ifiből voltunk páran, minden sokkal könnyebb együtt. 2200 métert sikerült lefutni, így elsőre úgy, hogy nem nevezhető szokásomnak a testmozgás (sajnos), azt mondom jó. Bár ez a szubjektív véleményem. Ebből, a futásból, is rendszert akarok csinálni.
Talán még a biciklim (a ritkán használt biciklim) is átkerül Debrecenbe, s akkor majd azzal fogok közlekedni.
Most fáradt vagyok, érzem, hogy futottam... és ez amolyan jóleső fáradtság.
Be kell szereznem egy jó futó cuccot .. tréninget, most jöttem rá, hogy igazából egy van (mondtam én, hogy nem mozgok... épp itt volt az ideje), az is inkább téli, vagyis rámsül. (1. nap)
lánykörre készülve

Nincsenek megjegyzések: