szerda, június 24

Sokat (a többihez képest) készültem a mai vizsgámra, mégis úgy érzem jobban is sikerülhetett volna. Nehéz, amolyan fogom a lapot és bámulok magam elé, tételt kaptunk. De írtam, leírtam mindent, amit csak tudtam az adott témában.
Utána beszéltem a másik tanárommal, a múltheti vizsgám jegyéről, ötös. Nagyon nagy örömöt szerzett, hogy a tanárom megdicsért, és azt mondta "öröm volt olvasni" a dolgozatomat, és "nagyon jól összerakott esszét" írtam. Délután a gyerektáborra kerestem festéket. Sikerrel jártam. Meg van rendelve mindenféle festék, amire szükség lesz. A héten ki is szállítják.
Jaj, és tegnap is voltam a tanszéken, beszélgettem Marika nénivel, nagyon aranyos. Jó volt beszélgetni, s ígértem neki énekeket, keresztyén énekeket CD-n.
Nem rég jöttem haza VIFI-ről, nagyon jó volt ma is. Haboztam az elmenetellel, nem sok kedvem volt ma este kimozdulni, pláne, hogy délután a várost jártam. De örülök, hogy ott voltam, remek volt. Az imádságról, böjtről beszélgettünk, igét tanulmányoztunk, végül imádkoztunk. Szép napokat élek. :)

Nincsenek megjegyzések: