szerda, június 17

Reggel elaludtam, szerettem volna hatkor felkelni, hogy tanuljak. Kilenckor ébredtem... vagyis csak egy gyors ütemben haladó olvasás, jegyzetelés, aláhúzásra tellett. De a vizsgám jól sikerült, sokat segít, hogy minden órán ott voltam.
Ebédelni hazajöttem, utána rögtön mentem is a kormányhivatalba, majd a MÁK-ba, végül a NAV-hoz. Begyűjtöm a szociális ösztöndíjhoz szükséges igazolásokat (vagyis amit lehetett, azaz még holnapra is maradt ügyintézés). Egy csomó idő eltelt ezzel, pedig biciklivel közlekedtem (szinte mindenhez, ami stabilan állt, kikötöttem már ezt a biciklit). Majd ismét haza jöttem, ettem, átöltöztem, s indultam is a főtérre. Ott találkoztam Émivel, akivel megbeszéltem a holnap esti programot (évzáró lánykör extrákkal - már várom).
Ezután mentem VIFI-re, ahonnan elkéstem, de a lényeget még így is "elkaptam". Mikor végleg hazaértem összeírtam a teendőket, válaszoltam a nekem feltett kérdésekre, kiírtam a lánykörös eseményhez, amit kellett, szavazást indítottam a filmnézéssel kapcsolatosan, beszéltem a szüleimmel, meg D.Abigéllel (úgy látszik megyek lovastáborba Jémivel és Napsugárral; szuper lesz, lehetőség a szolgálatra és a kikapcsolódásra is), inspirációt gyűjtöttem az igekártya készítéshez, s még a holnapi vizsga anyagába is belenéztem. Holnap reggel nem alszom el!
A sok teendőm közepette nincs időm a filozofálgatásra, elmélkedésre, az agyam folyton kattog: ezt kell még, azt se felejtsem el, de kevés az idő, ez meg hogy legyen, így jó lesz stb. stb.
Ha ennek a hétnek vége már nyugisabb lesz minden. :)

Nincsenek megjegyzések: