kedd, június 2

Nagy projektbe fogtam. Dekorációt készítek a szobám falára. Pillangós. Remélem mikor kész lesz jól fog kinézni, mert most még olyan, semmilyen. Sok apró darabból áll. Pepecsmunka, de élvezem, már látom magam előtt az összképet, s ez motivál.
Érdekes, nekem mindig az ilyen "nincs időm" intervallumokban támadnak a legjobb, kreatív ötleteim, amiket rendszerint meg is valósítok, általában az alvás kárára. Ugyanis a tanulást nem áldozom fel, a hobbiért, az alvást már inkább; a három együtt pedig nem megy.
Lánykör is volt ma. Készültem rá, a pepecselés közben is. Az átlaghoz képest kevesen voltunk, öten. Ennek ellenére is nagyon jó, áldott alkalom volt. Ezzel zártuk a sorozatot, csak szeptemberben találkozunk újra ilyen formában. Bár jövő héten lesz még egy Narniás filmnézés.
Hazafelé gyalog jöttem, a testmozgás végett. Émi elkísért, jól esett, örültem neki. Remekül elbeszélgettünk, még az út is rövidebbnek tűnt így, együtt. Tetszik nekem ez az alakulóban lévő barátság. :D
ez a sablon

Nincsenek megjegyzések: