csütörtök, június 11

Ma is játszottam a sofőrt. Az oktatóm szerint az eddig levezetett óráimhoz képest dicséretes a fejlődésem, de a vizsgához még nem elég a tudásom. Persze addig még van kb. 10 óra.  Majd július közepén kerül rá sor, mert közben elmegyek gyerekhétre a Hórebre.
Sokat gondolkozok mostanában, mindenfélén, de a leírásra nem mindig kerül sor, talán jó ez így.
Voltam ifin is, jó volt, várom már a jövő hetet, évzáró lánykört tartunk extrákkal. Az imaházból hazafelé jövet, biciklivel voltam, eláztam. De úgy igazán, bőrig, az is lehet, hogy csontig. Mindenesetre úgy néztem ki, mint aki kiszállt egy mosógépből még a centrifugázás előtt. Eláztattam a liftet. A táskámat sajnáltam csak egy kicsit, de örülök, hogy a határidőnaplóm szárazon megúszta, az egyetlen ilyen tárgy.
Amúgy szeretek elázni, nagyon vagány dolog, s úgy az igazi, ha utána otthon be lehet bújni a takaró alá s közben nézünk/olvasunk valamit. Ma ez összejött. Na meg az is vigasztaló tud lenni ilyenkor, hogy nem vagyunk egyedül, az utcán még sok sorstársat láthattam. :D
Holnap hazautazom, végre. Úgy volt, hogy Andi a hétvégét nálam tölti, de végül nem jön össze, talán majd máskor. :D

Nincsenek megjegyzések: