péntek, június 5

költséges nap

Édesanyám elhozta a biciklimet. Életemben először bicikliztem nagy városban. Egész jó érzés. Délelőtt vezettem, az oktató szerint jól ment, kivéve, hogy el akartam ütni a gyalogosokat. Na jó, ez így elég abszurd, de majd csak belejövök. Azután elvittem az egyetemre a beadandómat, s még a szociális ösztöndíjjal kapcsolatos beadványok felől is tudtam érdeklődni. Délután a Dechatlonban voltam. Nagyon menő üzlet, egy csomó sportfelszerelés van ott, csak a hűségkártyájuk kicsit primitív. Vettem a biciklimhez zárat, amolyan U alakút, de adtak mellé még egy másik faját is, így duplán biztosíthatom az egészet. Utána választottam egy kosarat is, amiben majd szállíthatom a "cuccaimat". Vettem futófelszerelést is (cipő, nadrág, póló). A cipők ott kategóriák szerint vannak csoportosítva, én a "kezdőknek alkalmi futásra" polc előtt álltam meg, onnan választottam.
Délután édesanyámmal voltam, s megint vettem egy ruhát. Hát, mit mondjak, szépen elköltöttem a maradék kis ösztöndíjamat. Nem bánom, legalább most megvan minden ami kell, s még több is.
Reggel ötkor indulunk Tóalmásra, Női konferenciára, szóval épp itt az ideje az alvásnak.

Nincsenek megjegyzések: