szerda, május 6

Tegnap este B. Timi születésnapi "buliján" voltam. Meglepetés volt neki, én is a meglepetés része lehettem. Örülök, hogy elmentem, annak ellenére, hogy nem sok kedvem volt hozzá az elején. Először csak a szervező és a Timinek való örömszerzés miatt szántam rá magam az elmenésre. Végül viszont nagyon jó beszélgetésekben lehetett részem az est folyamán. Szóval tényleg boldog voltam...vagyok.
Volt egy kérdés, ami viszont kizökkentett a stabilitásomból, de azóta már megint biztos talajon állok.
Ma voltam vezetni. Az oktató amolyan nagyon megdicsért. Szerinte nagyon ritka, hogy egy tanuló másodjára ilyen jól megcsinálja az Y fordulást. Nagyon jól esett a dicséret, már csak azért is, mert úgy éreztem nem igazán fejlődök.
Most készülök holnapra a szemináriumra. Én tartom, remélem jól fog menni, nekem ez most egyfajta bizonyítási vágy is a tanár felé, s ha jól megy, megerősítés is a jövőre nézve.

Megállapítottam, hogy "veszélyesek" rám nézve a villamosok, s a megállóhelyeik. Ma megint leszólított egy ember, azzal, hogy milyen szép vagyok, s hogy szépek a szemeim. Ilyenkor értetlenül állok. Egyrészt, mert azért ennyire nem hiszem, hogy különleges lennék, másrészt meg hát csak úgy... ki ne lepődne meg?. Rendszerint érdeklődnek ilyenkor afelől is, hogy van-e barátom, amire mindig határozott igen a válasz, s ha tovább kérdeznek azt is elmondom Krisztus az, s utána már lezártnak tekintem a "beszélgetést".  Persze ez helyzettől függ, van amikor ennyire sem kerül sor, ehhez kell a bölcsesség, azt hiszem. :D

.... no megyek is készülni holnapra...

Nincsenek megjegyzések: