csütörtök, május 7

Megint

Megtartottam az első szemináriumi előadásomat az egyetemen. A tanár úr szerint jól ment, s ha több tapasztalatom lesz, már izgulni se fogok ennyire. :)) ... pedig próbáltam nem mutatni.
A délutánt itthon töltöttem, nem éreztem valami jól magam (már reggel se, csak akkor muszáj volt, utána meg már csak rosszabb lett), így ifire se tudtam menni. Hiányzott.
Megint designet változtattam itt, a blogon. Szeretem az újításokat ilyen téren, van amiben a változatlanság, monotonitás nekem már unalmas. Most csak a háttér megváltoztatásával nem értem be, a nevet és leírást is "megreformáltam". Eddig Lábnyomok volt, egy Wass Albert idézettel. Mától kitudjameddig: Életképek - cseppben a tenger. Ez az "alcím" már délután is gyanúsan ismerős volt nekem, de hiába keresgéltem a különböző blogokon, mint fülszöveget, sehol sem találtam. Ám mostanra már leesett, édesapám blogcíméhez kapcsolódott ez, még rég.
Azt hiszem hasonlítok rá, vagy legalább is szeretnék, még ha nem is tudatosan. :)
Ui.: Édesanyám tegnap este varrt a kívánságomra egy bibliaborítót...nekem van a legszuperebb anyukám.

1 megjegyzés:

Napsugár írta...

Nagyon hasonlítasz a bátyámra :* És igen, nekem egyből leesett, hogy édesapád blogjához van köze :P