szombat, május 2

MABIM - Ifi vezetőképző

Csodálatos hétvégém volt. Nagyon sok embert megismerhettem, s ezekért a kialakult kapcsolatokért rendkívül hálás vagyok. Lehetőségem volt beszélgetni több lánnyal, vezetővel ... egyszerűen szuper volt. Örülök a tanításoknak is, építő volt mindegyik számomra. A fórumbeszélgetés meg külön tetszett, már csak amiatt is, hogy láthattam nem csak egyedül vagyok a problémáimmal, meg azért is, hogy lássam mennyire sok előnyben van részem többekkel ellentétben. Ismételten  hálás lehettem a lelki mentoraimért (is).
A szállásadó(i)m is nagyon kedvesek voltak, buzgó hívők. Jó volt velük beszélgetni, s mint kiderült még ismeretség is köti a családfőt édesapámhoz.
Ma pedig egy plusz áldást kaptam az indulás előtti "kávézás" során, mikor beszélgethettem még pár számomra új emberrel.
Mindenképp örülök, hogy elmentem Kecskemétre, Hasznos volt nekem, jól döntöttem. :)
ui.: jaj és édesapám az írta nekem, hogy hiányzok neki ... ő is nekem ... 

Képekben:


1 megjegyzés:

Márta-Zsófi írta...

Láttalak egy videón hátulról ami ott készült, de nem jöttem rá, hogy te vagy, csak arra, hogy valaki akit ismerek:) Puszi, és örülök, hogy megtaláltam a naplódat. Jól teszed, hogy írsz...legalább esélyem van a "felnőtt" Mirjámot is megismerni.:) Pápai Márti