csütörtök, május 28

Ma már sokkal többre jutottam, mint tegnap, bár az igazat megvallva nem volt nehéz fölülmúlni a tegnapi teljesítményemet. Kedden voltam vezetni, meg még az egyetemen is,  megszerezni az egyik tanár úrtól a tematikát. Megkaptuk, végre. Ma pedig elmentem a könyvtárba a szakirodalmakért. Hát, van belőlük elég. Nem igen lesz a közeljövőben a tegnapihoz hasonló semmittevős napom.
Délben hazaindultam édesanyámmal. Holnap ballagás. Megálltunk Margittán. Édesanyám anyák napi szerepre ment a Napsugár osztályába (igen, most). Én átmentem a "nagy iskolába", kicsit nosztalgiázni, beszélgetni a még ott lévőkel. A tizenegyedikesek és a dt-sek épp díszítették a termeket/ a folyosót. Szerintem nagyon szép lett. Találkoztam Rend tanárnővel, már hiányzott, hogy láthassam.
Beszélgettem a volt magyar, történelem és filozófia tanárommal, no meg az oszimmal. Juditéknál részt vettem egy történelem órán, azt követően pedig tartottam nekik egy matek órát. Igen én tartottam, vicces volt. A tanárnőnek akadt még valami elintéznivalója, s örült a segítségemnek. Bár az igazat megvallva rengeteget felejtettem már kilencedik óta, pláne, hogy most reál tantárgyakat nem is tanulok. Élveztem nagyon a "tanárkodást". Nagyon várom már, hogy ezt igazán, valósággal és valódi hozzáértéssel csinálhassam.
Hazaérkezve elmentem Lidiékhez, elvittem neki a ballagási ajándékot, már így előre, s segítettem nekik ott, amibe kellett. Nem rég értem haza. A kicsikkel Aranyhajt nézünk, azután lefekvés.

Nincsenek megjegyzések: