péntek, május 29

Lidiék elballagtak. Már eltelt egy év, olyan hihetetlen. Ma tudatosult bennem az is, hogy ez volt életem első olyan ballagása, amin nem csináltam semmit, amin csak néző voltam. Kilencedikben a ballagás napján nem voltam itthon, azelőtt meg nem jártam végzős kicsengetésre. 10-11-ben pedig dtsként mindig volt teendőm, amit igazából nagyon szerettem. Tavaly meg hát ... na azt nem kell mondani. Így, "csak" végigülni az egészet eléggé fárasztó, hosszú. Sok volt a beszéd, mondjuk én élveztem a közéleti személyiségek beszédét, már másképp hallgattam.
Délután voltam Lidiéknél és Márkéknál az EBÉDEN. Itt, errefelé amolyan "nagymenet" van ilyenkor. De jó volt, még Ákossal is találkoztam, meg hát a fiatalokkal enni, beszélgetni mindig jó, mindenütt jó. :)
Most készülünk holnapra. Megint ünnepség lesz, mamáék ünneplik a 40. házassági évfordulójukat (édesanyámék a 20.-at, Petiék a 10.-et ebben az évben).

---
frissítés: Jaj, és ma a ballagáson találkoztam az egyik újpesti gimnázium aligazgatónőjével. Egy iskolai kiránduláson nála voltam szálláson. Ők vettek észre (a férjével), köszöntek, váltottunk néhány szót. Jól esett, már az is, hogy nem felejtett(ek) el. Ennek is örültem ma.

Nincsenek megjegyzések: