szerda, április 29

Reggel korán keltem, hat előtt, hogy tanuljak. Nem szokásom ilyet csinálni, inkább éjszakázom, de tegnap este már fáradt voltam, s délután sem haladtam túl jól az anyaggal. Ma délelőtt, vagyis tíz előtt nagyon hatékonyan tudtam tanulni. Olyannyira jól, hogy ötös lesz az zh-m eredménye. Örülök ennek. Miután hazajöttem megírtam a kutmetod. beadandómat, egyrészt azért, hogy a hétvégén már ne kelljen vele bajlódjak, másrészt, mert most már tudtam miről akarok írni (Orbán Viktor halálítéletes kijelentéséről, s nagy porról, amit az kavart). Az ilyen kutmetod. házik az időmből általában 1-1,5 órát vesznek igénybe, ennek legtöbbjét olvasásra, információszerzésre fordítom, végül írok.
A délután második felében elkezdtem igeverseket gyűjteni, magyarázatokat írni mellé, a gyerekklubos munkafüzetbe. Több gyerek már befejezte, vagy hamarosan befejezi a saját füzetét, a következő munkafüzetet pedig csak jövőre várhatjuk. Így a köztes időszakban, hogy legyen miből tanulni, az általam készített "munkafüzeteket" fogják a gyerekek használni. Igyekszem hasznos lenni, építő dolgot létrehozni.
A hétvégét végül nem otthon töltöm. Délután szólt B. Beni, hogy lesz MABIM vezetőképző Kecskeméten, s jó lenne, ha én is mennék. Hirtelen jött ez nekem, de mivel a rugalmasság a véremben van, meg hát amúgy is belém nevelték, így némi mérlegelés után úgy döntöttem elmegyek (persze előtte azért felhívtam édesanyámat, csak, hogy megkérdezzem mit gondol? azt mondta azt csinálok, amit akarok, édesapám meg utólag, hogy jól döntöttem), mivel ez egyrészt jó lehetőség a kapcsolatteremtésre, a tanulásra, és az itteni misszióba való betekintésre, másrészt úgy vélem ez most építőbb, hasznosabb lesz számomra, mint az otthoni program (bár azon is szívesen részt vennék, hiszen az otthon, az otthon). Tehát holnap délután utazok Kecskemétre. :)
VIFI-n is voltam ma este, szeretem ezt a közösséget is, meg a jó beszélgetéseket, amikben közöttük részem van.
Most pedig nekilátok a délután  kiválogatott igeversek és magyarázatok megszerkesztésének, s megpróbálok az eredetihez hasonló design-et létrehozni.
... más most hiányzik édesapám ... nem tudom megmagyarázni miért, de ez a nagy távolság, meg a tudat, hogy még egy jó darabig nem látjuk egymást felerősíti a hiányérzetet...

Nincsenek megjegyzések: