hétfő, április 6

Pályázat

Jelentkeztem egy pályázatra:

"Kedves Fiatalok!

Ha te is olyan keresztény fiatal vagy, akinek a világot érintő témákban saját véleménye van és meguntad ezeket mások posztjai alatt kommentelni, akkor rád van szűkségünk! Online keresztény ifjúsági magazin indításához keresünk olyan szolgálat kész 17 éven felüli fiatalokat, akik vállalnák, hogy havonta 2-3szor írnának egy rövid (3000-4000 karakter) cikket egy előre megadott témában. Jelentkezni rövid élettörténettel (amelyben leírod megtérésed történetét, illetve bemutatod azt a gyülekezetet, amelyben szolgálsz, max 4000 karaterben) illetve az általunk megadott témák egyikével (max. 4000 karakter) lehet 2015. április 15-ig a babacson@gmail.com e-mail címen.

A választható témák:
1. Öregedés a 21. században egy keresztyén fiatal szemével
2. Elkövetett hibáink, ill. ezek pozitív és negatív hatásai magunkra és másokra
3. Önző leszel vagy boldog? Valódi szolgálat egy én-központú világban
4. „Szeressétek ellenségeiteket!” De ki is az én ellenségem?
5. Csalóka a báj, múlandó a szépség – de fontos! Divat és szépség ápolás keresztény szemmel

A bemutatkozásom így szól:

Kedves olvasó!

18. születésnapomon 
Bemutatkozásképp említenék néhány információt magamról. Általában Mirjámnak hívnak. Isten megváltott gyermeke, szüleim nagylánya és négy húgom egyetemista nővére vagyok. Érdeklődési köröm nevezhető tágnak. Sokan örök kíváncsiként emlegetnek, és olyan embernek tartanak, aki soha nem fogy ki a kérdésekből. Szinte minden őszintén érdekel. Nagyon szeretek olvasni, gondolkodni és beszélgetni. Életcélom, hogy győztes Krisztus követő legyek.
Megtérésemről
Lelkipásztor családba születtem, így már kisgyermekként is sokszor hallhattam az evangéliumot. Hétéves voltam mikor először szólt hozzám Isten, vagyis ekkor válaszoltam először én is az Ő hívására. Azt követően, kilencévesen tértem meg, amikor a szüleim nyelvtanulás céljából elküldtek egy román nénihez néhány hétre. Nekem nem tetszett a dolog, ez pedig abban nyilvánult meg, hogy a nénit nagyon nem tudtam szeretni. Ebben az időben kedveltem meg az olvasást, hiszen a könyvek magyarul voltak, értettem őket. A kezembe került Patricia M. St. John Nyomok a hóban című könyve, melyből akkor nekem az volt az üzenet, hogy Isten bármire képes. Tud adni megbocsátást a szívünkbe, tud adni bátorságot is a félelem helyett. A könyv elolvasása után egy szerdai estén úgy döntöttem megvallom Istennek minden bűnömet (már akkor is volt bőven), és megkérem arra, adjon szeretetet a szívembe, segítsen szeretni a nénit. Ami számomra akkor nagyon csodálatos volt, hogy a térdeimről felállva oda tudtam menni a befogadómhoz, majd megöleltem, egyszerűen már szerettem őt. Miután hazautaztam egy darabig sikerült is megtért kislányhoz illően viselkedni, de egy idő után egyre többször találtam szembe magamat a feleseléssel, veszekedéssel, hazugságokkal, és még rengeteg más bűnnel. Eltávolodtam Tőle. Tizenhárom évesen viszont már nem akartam tovább ezt a távolságot, Isten közelébe akartam kerülni és ott akartam maradni. Lehetőségem volt akkor imádkozni a nagynénémmel, aki azóta is nagyon sokat jelent nekem, támaszom nekem. Mikor Isten azt mondta nekem, hogy újjáépít engem végleg eldöntöttem, hogy csak Krisztussal akarok élni, csak Őt akarom követni.
2010 októberében volt a bemerítésem, azóta vagyok az Érszőllősi Baptista Gyülekezet tagja. Ott szolgálok. A gyerekek között, a fiatalokkal, a zenekarban, és ott ahol szükség van. Az ifjúságunk szerves és aktív tagja vagyok. Nyaranként a szüleimmel gyerek és ifjúsági heteken veszek részt szervezőként, csoportvezetőként.
Jelenleg Debrecenben töltöm az időm nagy részét. Egyetemi hallgató vagyok, ráadásul politológus – politikai elemzést tanulok, és nem, nem akarok politikus lenni – szeretem és élvezem azt, amit tanulok. Hiszem és tudom, hogy a helyemen vagyok, s ez ad nekem örömöt nap, mint nap. Igyekszem itt (Debrecenben) is részt venni az ifjúsági életben. Áldást kapni, és áldás lenni mindenütt ahol vagyok – erre vágyom.
Hiszem azt is, hogy Isten a fiatalok közötti szolgálatra rendelt el engem, így szeretnék minden lehetőséget megragadni arra, hogy a szűkebb, tágabb környezetemben élő fiatalokat mind Hozzá vezessem. Ámen.
Mirjám

ui. Jaj igen, tanárnak készülök, amolyan egyeteminek.


A cikkek külön bejegyzést kapnak. :)

Nincsenek megjegyzések: