csütörtök, április 23

Megdicsért az oktató vezetés órán, utána meg csináltam egy baklövést. Végül úgy nyugtáztam magamban, hogy a kettő üti egymást, tehát legalább stabil kezdő vagyok.
Késtem az egyetemről, kb. fél órát, de megérte. Elbúcsúztam édesapámtól. Elment, megy Amerikába... nem látom majd május végéig. Nem tudom miért, de ha valaki messzebb van, akkor jobban hiányzik, még akkor is, ha a közelebb levése nem jelenti a gyakoribb találkozást (pl. Adina). Édesapámat már most várom haza.
Délután igeverseket vágtam, nyomtattam, vágtam. 5-re mentem ifire, a lánykörös lányok is jöttek segíteni. Megreformáltuk a hirdetőtáblát. Szép lett, azt mondják, meg nekem is tetszik, elvégre is én vagyok az ötletgazda ... bár még némi korrigálásra szorul, de azt majd a következő héten. (majd képet is rakok fel róla, most elfelejtettem készíteni)
Tetszett a mai alkalom, jó volt, hogy a végén megint kiscsoportokra oszlottunk, igaz nem épp zökkenő mentesen, és beszélgettünk. Azon leszek, hogy ez így rendhagyóvá váljon. Hálás vagyok Istennek, hogy most itt lehetek, itt épülhetek, itt szolgálhatok. Áldást kapni és áldás lenni - csodálatos.

Nincsenek megjegyzések: