szerda, április 8

Gondolatban gyakran írok, naponta többször is. A kivitelezéssel vannak gondjaim. Esténként (vagy ilyenkor), mikor leülök írni vagy nincs erőm, vagy nincs kedvem az egészhez, vagy ha véletlenül mind kettő van, akkor nem tudom kifejezni mindazt, ami bennem van úgy, hogy ne csak egy üres betűhalmazzal találjam szembe magamat. Így maradtam a gondolatnál az elmúlt héten.
Vége az ünnepnek, vagyis csak olyan értelemben, hogy már nem eszünk annyit, a feltámadást minden nap ünnepeljük tovább. Áldott alkalmaink voltak, a legfőbb üzenet számomra idén az öröm. Örüljek nagypénteken, hogy meghalt értem Jézus, örüljek vasárnap, hogy feltámadt Krisztus, örüljek egész életemben, hogy Ő visszajön és magával visz. Szolgáltam a gyerekekkel és a fiatalokkal is, mindekttő tartalmas volt.
Hétfőre meg lebetegedtem, már-már "hiányzott", hisz az utóbbi időben gyakran elkapott valami nyavaja. Majd csak kilábalok ebből is, megint.
Tegnap voltam KRESZ vizsgán: 93%, 70 pont. Nagyon örülök neki, hálás vagyok Istennek ezért. Jövő héten kezdhetek vezetni, már várom. Délután meg pihentem, próbálom kiirtani ezt a betegséget, s közben megnéztem a Fedőneve: Pipő-t, amiben elhangzik az a mondat, hogy "A gondolat jó!", szóval lehet folytatom majd a gondolatban írást, de a gyakorlati formát sem szeretném elhanyagolni, mert az írás megmarad.
Az elmúlt héten azt is eldöntöttem, hogy megreformálom az ifis táblát itt Debrecenben, B. ki is nevezett "táblafelelősnek", már régóta keresik ezt a személyt. VIFI-n nem voltam, mert nem találtam meg őket (egy másik teremen gyűltek össze), legalább pihentem szerda este.
Jaj, és vasárnap vasárnapi iskola tanítók gyűlése volt.... végül lesz tiniklub, édesapám fogja vezetni szeptembertől. A vasárnapi iskolásokat meg két csoportra osztjuk majd korosztály szerint.
Édesanyám ma azt mondta vissza kell vigye a laptopot a munkahelyére, nem tudom mi lesz ezután. ... lehet, majd csak a gondolat marad.

Nincsenek megjegyzések: