péntek, március 20

Tegnap voltam Leánál "vásáron". Vettem egy csomó kézimunkához, ajándékhoz felhasználható csecsebecsét. Már tudom is, hogy kinek mit készítek, adok majd. Ma voltam sofőrsuliban, tetszik a KRESZ. Így elméletben nagyon vagány, de tartok attól, hogy majd a gyakorlatban, mikor egyszerre kell több dologra is figyelni, összekeverem a szabályokat, táblákat stb. A másik nagy "félelmem", hogy nem fogom tudni hol van a kerék ... ez most furán hangzik ... szóval, hogy érthetőbb legyek, most, ha utazunk sokszor csodálkozok, hogy egy gödröt kikerültünk, mikor nekem úgy tűnt, hogy pont belehajtunk.
Délután aludtam egy órát. Jól esett. Úgy vagyok ezzel a délutáni alvással, hogy ha nem muszáj hajtani, akkor inkább pihenek, alszok. Minek legyek fáradt?
Az estét pedig édesanyámmal töltöttem. Szeretem az ilyen minőségi időket. Még turkálóban is voltunk (az egyetlen turi, amit igazán szeretek az a Háda, azért mert vállfás és igazából nem is kell túrni.), s találtam ...tunk magunknak ezt-azt.
 Aztán fagyiztunk is egyet, pedig fáj(t) a torkom, az is jó volt. Most meg filmet fogunk nézni, együtt, ketten.
Igaz, hogy viszonylag egy hét alatt elég sokat látom, mert itt dolgozik Debrecenben, de az mégis más, az nem együtt töltött idő. Esténként, mikor fáradtan hazaér, már nem sok időnk van egymásra. Aztán meg legtöbbször én sem vagyok itthon mikor ő igen, hisz vannak ifjúságik s minden más is. Tehát látni látjuk egymást, de együtt nem vagyunk, ezért nagyon hálás vagyok a ma estéért. :)
"ezt-azt"

Nincsenek megjegyzések: