kedd, március 17

Megvolt az első elméleti órám a sofőriskolában ... mert, hogy pénteken nem csak érdeklődtem, hanem mint szokásom, bele is ugrottam a mély vízbe. Hajlamos vagyok a dolgokat halogatni, így, hogy ezt megakadályozzam néha drasztikus, hirtelen lépésekre szánom el magamat. Elindulok, általában úgy, hogy a visszafordulás lehetőségét kizárom, figyelmen kívül hagyom. Olyan ember vagyok, aki szereti elérni a céljait. Álatlában rendelkezek egy A céllal mellé rengeteg tervvel. :)
Nos, azért a sofőriskolába való beiratkozás nem épp drasztikus lépés, de a halogatás elkerülése végett pénteken csak elmentem az egyik iskolába (Mazsola Autóiskola), elbeszélgettem az iskolavezetővel, elolvastam a feltételeket, kértem fél óra szünetet, majd beiratkoztam.  Az első óra nagyon tetszett, bár most kezdem csak érezni, hogy ez azért nem is lesz olyan nagyon könnyű. Nem voltam eddig annyira érdekelt autós/KRESZ témában, de most a kíváncsiságom és az elhatározásom úgy vélem elég lendületet ad(ott).
Délbe voltam az egyetemen is, a feudális rendszerről tanultunk (Európai alkotmánytörténet), a tanár meg is jegyezte utólag, hogy örült az órai anyag iránt való érdeklődésemnek ... pedig én csak hoztam a formám... kérdezgettem. :))
Délután előkészítettem mindent a lánykörre, majd elindultam itthonról. Most az imaház tetőterében tartottuk az alkalmat, eddig ez a terem tetszett a legjobban, lehet, hogy ezután is ide jövünk majd. Heten voltunk, és mondhatom többesszámban, nagyon jól éreztük magunkat (Téma - vázlat). Egy hónap múlva találkozunk, már várom, már várjuk. :)

Nincsenek megjegyzések: