hétfő, március 16


Itt a tavasz, a szép napsütés meg, minden ami vele jár. Nagyon szeretem. A hétvégém pörgős volt. A szombati nap szuperre sikeredett, tetszett a gyerekek előadása, s találkoztam Beátával is (külön öröm nekem). Bármennyire is élvezetes volt a szombati nap, estére teljesen elfáradtam, így ifjúságin már-már hasznavehetetlenné váltam, de ott voltam. Mindezek ellenére szombat este sem sikerült időben lefeküdni, sőt már jóval elmúlt éjfél mire ágyba kerültem ... de legalább, kárpótlásul, igazán izgalmas estém lehetett édesapámnak köszönhetően. A vasárnap délutánt viszont átaludtam, akkor már a fejem is jelezte, hogy a további ébrenlét következményekkel fog járni.
A tegnap este még elkészítettem az igekártyákat a lánykörre, s Judittal is megnéztem egy filmet (éjszakába nyúlóan, megint), ami igazán izgalmas volt. Az elmúlt időszak eddigi legjobb filmje (nekem): A szemfényvesztők.
Ma elmaradt az utolsó órám, így hamarabb haza jöhettem, vagyis több időm volt készülni holnapra. Megsütöttem a sütiket, némelyik még jól is néz ki. Holnap pedig: hajrá!
bentről is érzem a tavaszt

Nincsenek megjegyzések: