hétfő, március 2

Heti beszámoló

Hétfő

Nem történt semmi érdemleges. Rájöttem, hogy borzasztóan fáradt vagyok már az utolsó órán és, hogy ezentúl nem megyek ennivaló nélkül hétfőn egyetemre.

Kedd

Délelőtt készültem a lánykörre. Délben órán voltam, utána nem találtam/tuk meg azt a termet, ahol a testnevelés óra van, ezért lemaradtam róla, megint. Kezdek attól tartani, hogy nem kapom meg év végén az aláírást.
Délután ismét készültem a lánykörre. Az estét pedig a lányokkal töltöttem. Én nagyon jól éreztem magam velük, és azt mondták ők is élvezték és épültek az alkalom által. A következő témánk pedig:

Szerda

Két jelentős dolgot tudok megemlíteni: még egy lánykörön voltam, most a fiatal felnőttek köre helyett fiatal felnőtt lányok köre volt, tetszett, áldott alkalom volt.
Haza felé megláttam egy részeg embert, aki összeesett. Nagyon megsajnáltam, szerettem volna neki segíteni, de rájöttem, hogy (1) nem segíthetek mindenkin és (2) nem is nekem kell segíteni mindenkin. Most tanulom, hogy nem kell minden terhet fölvenni és hordozni magammal.

Csütörtök

Rosszul lettem az egyetemen, fájt a fejem, szédültem, „minden bajom volt”, így a második órám után hazamentem. Pihentem egész nap, egyebet nem tudtam tenni ... de mégis készítettem egy ilyet:


Péntek

Folytattam azt, amit csütörtökön abbahagytam, csak most mellette még filmet is néztem. Estére hazamentem Érszőllősre.

Szombat

Délelőtt takarítottam, mert édesanyám elutazott a szolgálattevők konferenciájára, s valakinek a házat is rendbe kellett szedni. Délután az ifivel meglátogattuk Lórit, beteg (volt). Majd ifin is voltam. Az őszinteség volt a téma.

Vasárnap

Délelőtt úrvacsoraosztás volt. Lidiéknél ebédeltem. Délután Micskére mentünk édesapámmal, bizonyságot is tettem a lányok közötti misszióról. Este pedig Ballán voltunk evangélizációs alkalmon, ott is tettem bizonyságot, a megtérésemről. Az unokatestvéreknél vacsoráztunk, beszélgettünk. Örültem a találkozásnak. Júliát pedig meghívtam „magamhoz” a húsvéti vakációba kikapcsolódni.

Ma

Reggel megint korán keltem, ráadásul a mai korán is egy órával korábban volt, mint amúgy szokott lenni. Otthonról jöttem Debrecenbe,  Most nem felejtettem el ennivalót vinni magammal az egyetemre, épp csak a folyadékot hagytam otthon, de végül ezt is sikerült pótolni.
A beadandómat is felolvastam ma kutmetod órán; a tanár megdicsért, jól esett. Haza felé bőrig áztam, szó szerint, mert bőrkabát volt rajtam, na meg csupa víz lett a hajam is. 
Most pedig igyekszem bepótolni az írnivalóimat. 



Nincsenek megjegyzések: