szerda, március 25

"akkor csináld kedv nélkül!"

Sofőrsuli, egyetem, sport - vagy majdnem ugyanez csak épp más sorrendben - egyetem, sofőrsuli, ifi - ebből állnak ki a hétköznapjaim. Jövök-megyek, de azért élvezem, bár néha fárasztó tud lenni.
A héten befejezem a KRESZ tanfolyamot. S utána már "csak" vizsgáznom kell és vezethetek is. Az elsősegély vizsgám végül kedden lesz, mert hétfő délben mikor felhívtam a vizsgáztató központot, már nem volt hely a csütörtöki vizsgára. Nem baj, elvégre is biztosan nem véletlenül alakult így, legalább több időm lesz felkészülni.
Most azon agyalok, hogyan fogom megírni a pályamunkámat, mert még nincs ihletem, s anélkül elég nehéz, no meg erőltetett az egész. Ehhez lenne kedvem, mégse megy, egyébhez meg sokszor még kedvem sincs.
Például az igazat megvallva most ide sincs kedvem írni, csak azért tévedtem erre, mert furdalt a lelkiismeret amiatt, hogy már vasárnap óta nem jelentkeztem. S aztán hallottam egy előadáson (2014, Országos ifikonferencia, Zilah), hogy ha valamihez nincs kedvem, akkor csináljam kedv nélkül. Igyekszem megfogadni ezt a tanácsot, mert ez néha még a "kedvemet" is meghozza.
No, de már megyek is, mert várnak rám a teendőim.

Nincsenek megjegyzések: