csütörtök, január 22

Tegnap reggel korán keltem, hogy még ismételjem át a politikatudomány anyagot. A vizsgán, pedig minden kérdésre tudtam válaszolni. Szerintem ötös lesz, írásbeli volt, így még biztosan nem tudhatom... de jók az előérzeteim.
Hatra mentem megbeszélésre az imaházhoz. A konferencia előtt utcamissziózásra is van lehetőség, ami által meghívjuk az embereket a szombat esti evangélizációs alkalomra is. Örülök annak, hogy ezen a szolgálati területen is aktív lehetek, már nagyon várom azt a pár napot. Szóval tegnap este, imádkoztunk, beszélgettünk, meghallgattuk az ismertetőt stb. Lesz még ilyen alkalom, de azokon sajnos nem tudok részt venni, így majd (csak) a vezetővel tartom a kapcsolatot.
Tegnap este tudtam meg azt is, hogy a VIFI (Veterán ifjúság) az egy olyan közösség, amelyhez lehet csatlakozni, sőt én akarok is. Édesanyámék nevettek rajtam, hisz szerintük én nem vagyok még veterán, de én kitartok amellett az elhatározásom mellett, hogy szerdánként eljárjak ezekre az alkalmakra.
Mivel a tegnap minket, akik a megbeszélésre gyűltünk össze, és a vifiseket csak egy fal választott el, hallhattam az éneklésüket. Ez volt az, ami megfogott. Olyan énekeket énekeltek, amiket mi is szoktunk itthon, amolyan "régi klasszikusokat". S félreértés ne essék, semmi bajom nekem az új "dicsőítős" dalokkal, énekekkel, hiszen itthon én is nagyon sok "új" zeneszámot hallgatok (leginkább angolul, Hillsong, Aaron Shust, Matt Redman, s legújabb a Rend Collectiv), de amikor énekelni akarok, dicsérni Istent, vagy a közösséggel egyé válni az éneklésben, akkor sokkal jobban szeretem a "régi" dalokat énekelni. Nekem azok több, mélyebb üzeneteket hordoznak, jobban tudok azokkal azonosulni. A csütörtöki ifjúságikon pedig inkább az újkeletű zeneszámokat énekeljük (és azok az esték leginkább egy tábor délelőtti programjához hasonlítanak: ének-ima-ének-előadás-ének-hirdetések-vége-klikkesedés.)
Nos a lényeg, hogy nagyon megtetszett az, amit hallottam, ezért kérdezősködni kezdtem. Kiderült, hogy csak néhányan járnak kb.15 személy, és ez egy interaktív alkalom, beszélgetésekkel, bizonyságtételekkel, igatanulmányozással. ... én ezt úgy fordítottam le magamnak, hogy olyan, mint a mi otthoni ifjúsági alkalmaink. Azután azt is megtudtam, hogy ide lehet jönni nekem is, fiatalon is, tehát nagyon boldog lettem. Így jövő szerdán hat órától ott leszek, Jakabi feltételekkel természetesen.
Ma reggel is korán ébredtem, de csak azért, hogy Rend t.-nek elküldjek egy Boldog születésnapos sms-t, hogy első lehessek azok közül, akik ma felköszöntik (amúgy írtam neki emailt is még az éjszaka, aminek örült, nagyon... és a vizsgáim után majd személyesen is felkeresem, már várom).
Délelőtt lazítottam, délután pedig találkoztam E.-vel,  a lánnyal, akiről már írtam, nagyon jól elbeszélgettünk, jó megismerni őt. Hálás vagyok érte, és rendkívüli öröm nekem az, hogy ilyen gyorsan fejlődik a kapcsolatunk.
Elkísért engem a gyöngyvásárló körutamra is, amiből végül csak nézelődés lett. A szombati gyerekklubra kellenek a gyöngyök, de most még csak a keresőfázisban vagyok. Ezt követően beültünk fagyizni a fórumba. Majd együtt mentünk ifjúságira.
Ma zenés, áhítatos alkalom volt, aminek a neve Ima-koncert a konferenciáért. Jó volt.
Itthon pedig édesanyámmal beszélgettem, már hiányzott. :)

Nincsenek megjegyzések: