kedd, január 13

Szociológa. Lánykör.

Levizsgáztam szociológiából, és meglett életem első hármasa. (örülök, hogy erre itt került sor és nem Romániában). Nagyon örültem a jegynek, mert ez volt a legnehezebb vizsgám. A tanárnő a lexikális tudásra fektette a hangsúlyt, én pedig ezért speciel nem rajongok, főleg nem, ha ezt a tudást egy 700 oldalas könyvből kell megszereznem. De túl vagyok rajta, sok csoporttársammal ellentétben. Szóval boldog vagyok :D.
Délután pihentem, jól esett egy kis kikapcsolódás. Este felé, pedig a lánykörre készültem, leginkább gondolatban, no meg így:
Nagyon izgulok, mert nem érzem magam elég felkészültnek ehhez, de hiszem, hogy az Úr velem van. :)
"Téma: 2015 - Én-terv vs Ő-terv
Az én tervem Istennel vagy az Ő terve velem?
Az én tervem Isten által vagy az Ő terve általam?

"Mert csak én tudom, mi a tervem veletek - így szól az ÚR -: békességet és nem romlást tervezek, és reményteljes jövőt adok nektek." Jeremiás 29,11"

Nincsenek megjegyzések: