kedd, január 6

Reggel korán felkeltem és elmentem közgázból vizsgázni. A kevés tudásom mellé Isten is odatette az Ő részét, aminek eredménye egy ötös lett. Nagyon örülök neki. S most kezdem csak érezni igazán, milyen vagány dolog is az, hogy már nem kell többé foglalkozzak egyes tantárgyakkal. Királyság.
A napom többi részét a politikatudomány tanulása tette ki. Ezt élveztem, bár sok szünetet kellett tartanom, mert megint meg vagyok fázva.
Jémina ma volt itt, mert középfülgyulladása van, és orvoshoz kellett vinni.
Én már egészen bele vagyok merülve a szolgálatba. (főként még csak elméleti szinten, de már a gyakorlat is kezd kibontakozni) A konferenciára segítőként már öt területre is jelentkeztem, jelenleg a hatodikat fontolgatom. (1) Ima és böjt, közbenjárás, (2) Igekártyák, (3) Evangélizáció, utcai misszió a konferencia előtt, (4) Szórólapozás, (5) Arculat, mivel ezek mind a konferencia előttre vonatkoznak, így a hatodikon is gondolkozni kezdtem (6) ÉletcélCaffe. Még többet kell megtudjak az alapítványról és erről a programról, ahhoz, hogy ide is jelentkezzek.
Már most örülök, hogy én is részese lehetek az egésznek, hogy tehetek valamit, azért, hogy valaki(k) megtérhessenek.
A héten itt maradok az ifjúsági alkalomra, hogy a lányokkal beszélhessek, ismerkedhessek, s mikor kihirdetik a lánykört (Bacsó B. támogatja a kezdeményezésemet, és ifjúságin is biztatja a lányokat az alkalmon való részvételre), jelen lehessek és beszélhessek róla. Nagyon izgulok, de hiszem, hogy remek dolgok várnak még rám.
Mindeközben, pedig készülök a vasárnapi iskolai szolgálatomra.
:)

Nincsenek megjegyzések: