vasárnap, január 4

Ma délelőtt és délután is a szolgálatról volt szó az imaházban. Kőszegi Dániel a Jelenések könyvéből olvasta az igét. Két mondat maradt meg bennem igazán (a többi is, de ez a kettő jobban). Az egyik, hogy "Aki győz, az visz mindent; aki veszít, az mindent elveszít.", a másik pedig, "Nőj fel a feladathoz; s ha már felnőttél, akkor indulj a harcba, végezd azt, mit Isten rád bízott.". Ez az én dolgom is ebben az évben, felnőni a feladathoz és végezni azt... huh.
Délután pedig a "Légy erős és bátor!" felszólítás volt fejtegetve, és Isten "legyen" szavának alkotó, ható ereje.
Délben voltan vendégeink. Aranyos kisgyermekük van, aki rádöbbentett ma arra, hogy mennyire is fogékonyak a kicsik a jóra és a rosszra egyaránt. Hálás vagyok azért, hogy olyan környezetben nőhettem fel, ahol a jót láthattam, tanulhattam.
Kellett volna tanuljak is az esti alkalom előtt, de olyan fáradt voltam, s a fejfájás sem hagyott békén, így csak aludtam. ... vagyis holnap "bele kell húzzak".

Nincsenek megjegyzések: