hétfő, január 19

Lánykör

Ma este megtartottuk az első lánykört... és most nagyon boldog vagyok.
Reggel mikor felkeltem, a testi, lelki reggelim után rögtön készülődni kezdtem, begépeltem a jegyzetemet. Összeírtam a kérdéseket, olvastam még, és végiggondoltam magamban az este programját. S eközben imádkoztam. Három után indultam el itthonról, hogy még nassolni valót, meg még egyebet is tudjak vásárolni.
A fórumnál találkoztam a lánnyal, akiről már beszéltem. Amíg rá vártam, virágokat hajtogattam, ezekre igehelyeket írtam, amolyan igekártyák lett belőlük.
Öt órakor érkeztünk az imaházhoz, előkészítettem/tük a termet, s közben beszélgettünk. Jó volt hallgatni őt, jó megismerni.
Szép lassan megérkeztek a többiek is. Összesen tízen voltunk, de tulajdonképpen csak kilencen (az egyik lánynak hamar el kellett mennie).
Imádkoztunk, beszélgettünk, még játszottunk is az elején. Jó volt együtt lenni, nagyon hálás vagyok ezért az estéért, és azért, hogy Isten használni akar. Eszköz akarok lenni az Ő kezében. :)
Ma osztotta meg ezt a képet Evódia néném, már reggel is tudtam, hogy igaz, de jelenleg még jobban érzem.

Nincsenek megjegyzések: