szerda, január 28

Kegyelem

Isten minden nap tartogat számomra meglepetéseket, csodákat. A mai a gazdaságtörténet kegyelem ötöse. Már megtapasztaltam azt, hogy a kedvenc tételemet, azt amit a legjobban tudtam, húztam a vizsgán, és ötöst kaptam. Ma pedig azt is megmutatta nekem Isten, hogy olyan tételt húzva is, amit nem tudok, kaphatok ötöst. Érthetőbben: elmentem ma reggel gazdaságtöriből szóbelizni. Nem éreztem magam elég felkészültnek (nem is voltam az), de mivel Isten azt mondta nekem "Ne félj!", nem aggódtam, tudtam, hogy minden rendben lesz. Majd mikor már a teremben ültem, és bámultam a kihúzott tételt, azon gondolkoztam, hogyan lehet most ebből valami jót kihozni ... az én Istenem tudta.
Elsőként feleltem, úgy gondoltam, amit tudok elmondom, amit meg nem, azon meg hiába gondolkozom. Előadtam gyér ismereteim, de láttam, hogy a tanár csak a száját húzta, majd kérdezgetni kezdett. Igyekeztem értelmes válaszokat adni, volt, hogy sikerült is. Végül a tanár azt monda, hogy hármast akart adni, de mivel látta, hogy a kérdéseire tudtam válaszolni, ad egy négyes alát. Mire én "pimaszul" megkérdeztem, hogy " és akkor ehhez, hozzá lehet még adni a plusz pontomat?" (a beugró zh-m full-osra sikerült, ami plusz pontot ért). Vagyis kaptam egy "ötös alá alá alát", a tanár szavaival élve. Örültem neki, tudtam, hogy nem érdemeltem meg, ezért még hálásabb voltam Istennek a kegyelméért, no meg a tanár jóindulatáért.
Délután tanultam, olvastam a holnapi vizsgára. Abból már szeretnék megérdemelten jó jegyet kapni.
Este pedig elmentem ifire, arra, amiről már írtam. Nagyon jó volt, beszélgettünk, imádkoztunk, énekeltünk. A lelki ajándékokat tanulmányozzák...zuk (ezentúl már én is). Ma az Intés, mint lelki ajándék és a Prédikálás ajándéka volta téma. Sokat tanultam. Áldott ez a közösség, vágyam, hogy még több ilyen alkalmon részt vegyek.

Nincsenek megjegyzések: