hétfő, január 26

Hétvége

Programdús hétvégém volt. Ugyanis az utóbbi időben az én hétvégéim akkor kezdődnek, mikor beszállok az autóba és elindulok hazafelé, és csak akkor érnek véget, amikor újból az itteni ágyamon ülve magam előtt végigpörgethetem az otthon eltöltött idő eseményeit.
Péntek este édesanyámmal a haza vezető úton, először megálltunk vásárolni, csak a szükségest szándékoztuk megvenni, de én rátaláltam egy szuper kézimunkakészletre, amit "karácsonyi" ajándék gyanánt megvettem magamnak., s emellett még édesanyámnak is ajándékoztam egy varródobozt. Majd Vámospércsen meglátogattuk Timiéket, kapcsolatápolás. Beszélgettünk egy keveset, mielőtt újból elindultunk. Mihályfalváról még hazavittük Erikát, s azt követően mi is hazaérkeztünk. Otthon lelkes fogadtatásban volt részünk. De a fáradtság miatt nem nyújtottuk hosszasra az esti beszélgetést közösségileg.
Én az irodában töltöttem az elmúlt három éjszakát, az utolsó este már arra is rájöttem, hogy és hol a legkényelmesebb a kanapé. :)
Szombat reggel ébredés után igyekeztem elkészülni, hogy idejében ott legyek az imaházban. A mostani gyerekklubbon 32 gyerek vett részt. Nagyon szeretek közöttük lenni, velük beszélgetni, játszani. Számomra valamennyire még az is furcsa, hogy már tanítóként veszek részt a gyerekfoglakozásokon ... hisz még csak "tegnap" volt, hogy Baróton a zsetonokat gyűjtögettem, vagy részt vettem egyedül (szüleim nélkül) az első gyerektáborozásomon. Furcsa, de nagyon nagy öröm, és rendkívül nagy kiváltság is. Fél tíztől kettőig voltunk ott, igaz, a gyerekekkel kevesebb ideig, de mi, a fiatalok már korábban érkezünk, hogy imádkozzunk és megbeszéljük az aznapi programot, valamint később is megyünk el, hogy még kiértékeljük az alkalmat, eldöntsük mi lesz a következő szombaton stb.. Gyerekklub után még az igazgatónővel is beszélgettem telefonon, felhívott, csak úgy.
Szombat délutánra tanulást terveztem, de végül ruhákat válogattam édesanyámékkal. A végére már egészen elfáradtam, leginkább a fejem, ami tompa fájdalommal jelezte, hogy pihennem kell, így az ifjúsági előtt még aludtam is egy órát.
Az ifis programot most édesapám vezette, folytattuk az Ézsaiás könyvének tanulmányozását. Jelenleg a 6. résznél tartunk, tehát az elhívás volt a "téma". Későn értem haza, és még utána sem feküdtem le rögtön, Judittal beszélgettem, meg édesapámmal, és még édesanyámmal is.
Vasárnap reggel elaludtam, de még így is idejében ott voltam az imaházban. Éves közgyűlést tartottunk. Be lettem választva a szavazatszámláló "bizottságba", vagyis nem unatkoztam, nem mintha egyébként azt tettem volna (szeretem hallgatni a beszámolókat).
Délben nagy, közös ebédet tartottunk a vendégeinkkel. Az is remek volt, majd a délutánt édesanyámmal töltöttem, aludtunk.
Az esti alkalom után még beszélgettünk a fiatalokkal, megtárgyaltuk a közös programjainkat, és a vasárnapi iskolai tanítóknak is volt egy megbeszélése.
Ezután következett a családi vacsora, ami előtt, megtudtam a Politikatudomány jegyemet, ötös (tehát jól éreztem). Miután elcsendesedett a ház, édesanyámmal még tartottunk egy közös programot. Majd aludni tértünk.
Reggel korán pedig indultunk is vissza Judittal együtt, ő jött az orvoshoz.
---
Ma tanultam, bár előtte össze-vissza vagdostam a kezeimet, pedig igyekeztem óvatos lenni. ... mama kicserélt egy ágyat a lakásban, és az, aki felhozta neki ejtette az egyik ajtó üvegének, ami betört. Én voltam az aki a keretből kifeszítgettem a bennmaradt darabokat. Délelőtt még a könyvtárban is voltam, visszavittem egy már rég kikölcsönzött könyvet.
Egész jól haladtam a tanulással gazdaságtöriből, de holnapra is maradt még tanulnivaló, jó sok.

Nincsenek megjegyzések: