kedd, január 27

Folytattam a gazdaságtörténet tanulmányozását. Egész érdekes is tud lenni, ha jobban odafigyel rá az ember, bár az évszámokkal még hadilábon állok. Tulajdonképpen ebből állt az egész napom. Meg abból, hogy főztem teát, hogy folyadékot is juttassak a szervezetemnek.
Bár, ha a gondolataim el-elkalandozását is figyelembe veszem, akkor... Ma végérvényesen elhatároztam, hogy beszerzek egy határidőnaplót. Nem mintha létszükséglet lenne számomra (Nem létszükséglet, mert a telefonom naptárjába minden fontosabb teendőt, eseményt feljegyzek, de az mégsem az igazi.), de szuper dolognak tartom, tehát felkerült a kívánságlistámra. Egyszer volt egy vagány határidőnaplóm tele igeversekkel, azt nagyon szerettem, de betelt, és hát a 2013-as évnek is vége lett. :) Idén két "jelöltem" van. Hamarosan döntök, és rendelek.
Tortarecepteket is nézegettem délután, inkább este felé, s végül úgy döntöttem cupcake-t készítek. Pénteken meglátogatom Rend t.-t és szeretnék neki vinni ajándékgyanánt valami finomat és szépet. Remélem sikerül.
Jaj, és még Beátával is beszélgettem a délután folyamán. Hálás vagyok azért, hogy szoros kapcsolatban lehetek az unokatestvéreimmel, kiváltságosnak érzem magam. Jó megbízni a másikban és érezni azt, hogy ő is megbízik bennem. Épp ezért, örültem a mai beszélgetésnek is.
No meg édesapámmal beszéltem (írásban), hiányzom neki, és ezt nagyon jó érezni. Ő is nekem. Szeretem őt.
Édesanyám lebetegedett, otthon pihent ma egész nap (legalább is remélem, hogy tényleg csak pihent), holnapra jobban kellene legyen. Imádkozom azért, hogy így legyen.
Meg azért is, hogy holnap jól sikerüljön a vizsgám, bár már nem félek tőle. Reggel több igerész által is meggyőződtem arról, hogy a "Ne félj!" felszólítás egyenesen nekem szól, vagyis most csak egyszerűen boldog vagyok.

Nincsenek megjegyzések: