csütörtök, január 8

"Egyenesbe" kerültem

Design-et váltottam ma, mert végre megtaláltam az igazit. Vagyis a háttérképet. Már régóta szerettem volna, hogy a design összhangban legyen a címmel, de eddig nem találtam olyan képet, amivel "azonosulni" tudtam volna. De ma rábukkantam erre a képre, s nem csak erre, tehát még variálni is tudom, majd ha úgy érzem, hogy kell az újítás.
Egy kis ízelítő, a rengeteg remek fotóból

Ma voltam ifjúságin. Nagyon örülök ennek az alkalomnak. Beszélhettem a lánykörről, és már többen jelezték, hogy eljönnek, érdekelné őket az alkalom. Tehát január 19-én 18 órától lánykör (Jakabi feltételekkel természetesen). Több lánnyal is lehetőségem volt beszélgetni, megismerkedni, ami szintén nagy öröm és kincs a számomra. S, hogy még több legyen a jóból mára. Megismerkedtem egy lánnyal, akivel nagyon jól, hosszan tudtam beszélni, s akiről kiderült már régóta vágyik egy hívő barátnőre, pont, mint én. Hát nem nagyszerű? Az összhang már megvan, remélem lesz belőle barátság is, amolyan életre szóló :)

Nincsenek megjegyzések: