csütörtök, december 11

Ma sikerült befejeznem a jegyzeteimet (...vagyis az etikán még van mit csiszolni), de a memorizálásuk még hátra van. Remélem, hogy jobban leszek már holnap és tanulni is tudok, mert az idő vészesen fogy, és még szinte semmit sem tudok. De nem esek kétségbe, még nem.
Egész jó napom volt, egyetlen kellemetlen helyzetet leszámítva. Kettőre nagy nehezen összekapartam magam és a hideg szélben elgyalogoltam az egyetemre, hiába. Mint kiderült,az óra elmaradt, amire akkor jöttünk rá (többen várakoztunk a terem előtt), mikor a tanszéken megkérdeztem, hogy "akkor most mi lesz?".  Majd haza indultam. Szerintem nem tett jót a hideg levegő, azóta fáj a fejem, szemem,..arcom.
Délután még írtam a jegyzeteim, visszahallgattam az előadásaim hanganyagait és próbáltam koncentrálni. Néha sikerült is.
Ma ifjúságira is szerettem volna menni, de nem jött össze, helyette a takaróm alatt melegedtem.
...többet akartam ma írni, de nem megy... majd máskor
Édesapámmal holnap megyek Gospel koncertre :), várom.

Nincsenek megjegyzések: