szerda, november 26

Tömören

Zsúfolt hétvégém volt. Pénteken elutaztam Belényesbe. Nagyon örülök az Adinával eltöltött időnek, beszélgetéseknek. Szombat délutánra értem haza. Este érkeztek meg a vendégek, a Bocskor család. Én a konyhában tevékenykedtem. Nem szokásom sütni főzni, de most kedvem támadt így én készítettem az ételt, kiváltva ezzel egy "nagy vasalást". Ifin folytattuk az Ézsaiás könyvének tanulmányozását (első rész). A látomásokról (is) volt szó. Este a lányokkal, Judit, Lídia és Melánia, együtt játszottunk kontaktot. Sokat nevettünk és későn feküdtünk le.
Vasárnap bemerítés volt. Azt mondta egyszer nekem Johanna, hogy szerinte ez a legszebb ünnep. Igaza volt. Nagyon örülök Gedinek és Mirjámnak is. SDG.
Hétfőn voltam fogorvosnál, elzsibbadt a szemem is XD.
Tegnap délután pedig tanultam, este meg édesanyámmal elmentem vásárolni. Örülök az együtt töltött időnek és mindennek. Örülök, hogy ő az édesanyám. (vettem cipőt és kaptam egy blúzt, meg kaját)...
Ha már az ételnél tartok megemlítem, hogy elhatároztam fogyni akarok.

Nincsenek megjegyzések: