szombat, november 8

Szombat

A tegnap este későn aludtam el, mert a telefonom felmondta a szolgálatot (leterhelődött a rendszer a képzésen készített  hang- és videófelvételektől ... meg persze mindentől, de ez volt "az utolsó csepp a pohárban"), így factory resetet hajtottam végre rajta ... helyrejött (most is arról pötyögök), de vissza kellett állítani rajta sok mindent.
Szóval későn aludtam el, reggel pedig korán keltem. Fél kilenctől kezdődött a képzés.
Ma is remek volt.
A végére már nem éreztem túl jól magam, s mire hazaértem már be is lázasodtam. Délután tehát aludtam. (pedig tanulni szerettem volna a szerdai zh-ra).
Igazából nem értem mi bajom lehet. Szeptember óta ez a harmadik lebetegedésem (ez évben, pedig már a nyolcadik). Nem tudom, hogy ez egy lappangó betegség vagy csak ennyire legyengült volna az immunrendszerem, de nagyon elszomorít. Egyszerűen már nem tudom, mit teszek rosszul/tehetnék még jobban, hogy ne legyek ilyen gyakran beteg (magamhoz képest, mert hát magamhoz viszonyítom magamat. Én alapjáraton makkegészséges típus vagyok.).
Estére összeszedtem magam és elmentem ifire. Lehet inkább pihennem kellett volna, de nagyon jó volt ott is (a lelki rész felemelő, a fizikai ...khm...). Vendégünk volt TELEKről. Szeretem hallgatni a bizonyságtételeket ... ezért is esett nehezemre hamarabb eljönni, de már nem bírtam tartani magam. Egyrészt ott feltöltődtem másrészt pedig nagyon legyengültem ... rettenetesen fáj a légcsövem és szét akar szakadnia torkom köhögés közben- legalábbis ezt érzem.
Remélem hamar elmúlik.

Nincsenek megjegyzések: