vasárnap, november 16

Szavazás

Délután voltunk Kéczbe hálaadó alkalmon a fiatalokkal, illetve Márk, Gedi, Karcsika, Obed, Emő, Judit és én. Énekeltünk és zsoltárokat "zengtünk". Áldott alkalom volt.
Szőllősre visszaérve éltem állampolgári jogaimmal és  Emővel elmentem szavazni.  (már van két matricám :)) ...) miután szavaztam leállított egy ember (ismerem vagyis hallottam már róla, láttam is, a nevét is tudom elméletileg, gyakorlatilag elfelejtettem)
"-Te vagy Mirjám?
-Igen.
-Neked van egy gyönyörű képed.
-O_O
- ... a facebookon láttam, valami sárga ruhába vagy (fogalmam sincs melyik kép az, amúgy) ... és az valami gyönyörű
- öööm ... hát oké ... köszönöm
- Na csak már meg akartam mondani ... nem kommenteltem na, tudod, na ...
-o-o-oké. "(biztos tudom, bár fogalmam nincs mit).
Minden esetre Emővel jót mulattunk ezen.
---
Iohannis nyert! ...hmm...
---

Nincsenek megjegyzések: