kedd, november 11

Politológus lány

Tegnap reggel nem mentem be szociológiára, s elhatározásaim szerint nem ez volt az utolsó ilyen eset.
Tegnap 40 perc késés után már nem lett volna értelme betoppanni, de valójában egyáltalán nincs értelme órára járni. Sokkal célravezetőbb a könyvből elolvasni a kijelölt anyagot.
Közgáz után az épületből kifelé menet a tanárnő megállított, hogy megkérdezze:
-"Te politológus lány vagy?"
-Igen.
-"Csak próbálom beazonosítani legalább azt, hogy ki hova tartozik."
...és tényleg én politológus lány vagyok, vagyis tanuló lány, de ez már csak részlet kérdés. Nem tudom megfogalmazni miért, de mosolyt csalt az arcomra ez a gondolat.
Ma, mint tegnap délután is, tanultam a gazdaságtöris zh-ra. Tulajdonképpen már egészen látom ennek is az értelmét s így már nem is (annyira) unalmas. Csak még nem állok készen arra, hogy mindezt folyékonyan, esszé formájában tovább is adjam (pedig már épp ideje volna). ...és jelentem alásan, hogy már tudom a köztársasági elnökök, miniszterelnökök és MNB elnökök neveit (a rendszerváltás utániakét) és a mandátum cserék időpontjait.
(többet nem is fogok megtanulni, értelmetlenségnek találom).
Jaj, és ma megkaptam a diákigazolványom. Mikor kiszálltam a liftből, akkor akart becsöngetni a postás(nő) hozzánk. Kérdezte melyik lakásban lakom, megmondtam, mire ő: Veress Mirjámot keresem. Mikor rájött, hogy én vagyok az, kijelentette, hogy nem is lehetett volna ennél jobban megbeszélni a  "találkát". Miközben pedig írtam alá a papírokat elbeszélgettünk a nevemről s arról, hogy "vallásos" vagyok. :)
Nos a szünetemnek vége, irány vissza tanulni!

Nincsenek megjegyzések: