szerda, november 19

Ötös nap :)

Reggel elmentem vérvételre. Kiálltam a hosszú sort. Elképesztő mennyi idős ember jár orvoshoz, s a még megdöbbentőbb, hogy tulajdonképpen nem mindnek van igazi baja.
Eredmény majd lesz valamikor (bár nem tudom, hogy én kell-e érte menjek vagy elküldik az orvosomnak). Egy említésre méltó dolog van még ezzel kapcsolatosan: még most is fáj a karom.
Azután haza jöttem reggelizni, majd 10-re mentem órára. Szeretem a politikatudományt. A mai témát is megértettem és tetszett is (autoritás, szuverenitás). Megtudtuk a zh eredményeket is. Nagyon izgultam, és tartottam attól, hogy hármast fogok kapni. Mikor a tanár olvasta a jegyeket, 3,4 meg 4,5 és 4,2 stb. azután jön egy 5-ös, ránéz a fiúra és mondja, hogy remek, szép munka és ez az egyetlen ötös...."vagyis nem, azt hiszem van még egy". Ekkor csillant fel bennem a remény halvány sugara, hátha az enyém, de ez csak a pillanat töredéke volt ... tovább izgultam míg a B betűtől eljutottunk hozzám, az utolsó emberig.....és és és ötös. Olyan nagyon boldog voltam, vagyok. Egyrészt, mert szükségem volt pozitív visszajelzésre azért, hogy még több kedvet kapjak a tanuláshoz és kitartóbb legyek....no meg kellett az önbizalom is. Másrészt örülök, hogy a tanár gratulált (ő a kedvencem) és, hogy a többiek előtt is tudtam teljesíteni (mindenki úgy gondolta én tudom, én jó jegyet fogok kapni, s féltem, hogy "lebőgök").
Szóval nem győztem hálát adni Istennek és nem szűnök meg vigyorogni sem. :)
Majd megírtam a gazdadágtöris zh-t, szerintem az is jól sikerült.
Haza érkezve elkezdtem készülni az esti lánykörre. Van egy könyvem, Az élet nem rólam szól, a ballagásomra kaptam Ágiéktól, abból készültem. Tetszik a könyv és úgy gondolom jó beszélgetős témák vannak benne. Jó volt elmélkedni (majd a lánykör után kiírom az elmélkedést is).
A készülés után jött a hír, hogy senki nem tud eljönni. Ez lelombozott.
Először nem értettem miért. Kétségbeestem amiatt, hogy mi van, ha ez csak az én erőlködésem? Azután Isten megnyugtatott. Szóval azt teszem, hogy teljes erőmből, szívemből és elmémből szeretem Őt és boldog vagyok Benne, Vele. Jövő héten pedig újra megpróbálkozom összehozni a bandát.
Édesanyám hamarosan hazaér. Hoz pizzát és sütit (a lányoknak is lett volna belőle, szóval tuti elhízok a mennyiségtől).
Örülök, hogy gondolt rám és meglepetést akart okozni. Sikerült neki ismét örömet szerezni nekem, szóval már nem is vagyok lelombozva...s különben is: ötöst kaptam :))

Nincsenek megjegyzések: