vasárnap, november 2

Olvasóhét tömören

Remek hetem volt, olyan nyugis, laza. Bár nem tanultam annyit, mint szerettem volna mégis egész jól haladtam (amit kellett átvettem). A következő héten, pedig pótolom a hiányosságokat.
A héten Judittal szinte minden este néztünk egy filmet (Oszkár -Louis de Funes és a Csillagainkban a hiba (hát ez valami nagyon nyálas film), és A lator (egész jó humora van)) és rengeteg zenét/videóklippet hallgattunk/láttunk, kritizáltunk meg minőségi idő...kell. Szeretem, hogy az utóbbi időben már nem vitatkozunk annyit, mint régen. (bár azt mondják így megy ez).
Pénteken volt 4 éve, hogy bemerítkeztem. Olyan boldogító érzés....tény... Egyrészt nagyon gyorsan telik az idő, másrészt pedig az elmúlt pár év sokkal többnek tűnik, mint amennyi. :))
Elkezdődött a GYET képzés. Én nagyon, nagyon élvezem. Olyan jó tanáraink vannak, látszik rajtuk, hogy igazán értenek is ahhoz, amiről beszélnek. Elég intenzív az egész képzés (pénteken 4-től 9-ig, szombaton fél 9-től fél 3-ig), mégis a végén mindig úgy távozok/unk, hogy "miért nem tart tovább?".



Nincsenek megjegyzések: