kedd, november 4

Igazság-Hit-Viselkedés-Érzelmek

Tegnap ismét visszajöttem Debrecenbe. Most itt van édesanyám is (mert elromlott a kocsi) és Napsugár is (mert vakációja van)... szóval megnőtt a népsűrűség a lakásban.
Egyre inkább kezdek rájönni arra, hogy  a szociológia és talán a közgazdaságtan is (bár még mindig azt állítom, hogy ez csak amiatt, mert a szocio. tanárnővel tanuljuk és igazából csak közgáz szociológus szemmel) egész távol áll tőlem, olyan értelemben, hogy én személy szerint főleg az előbbit nem tekintem tudománynak, legalábbis azok alapján, amiket eddig láttattak velem. Mindenesetre elhatároztam, hogy szociológiára a könyvből megtanulom, amit muszáj és akkor amikor már nagyon muszáj...több energiámat pedig nem ölöm bele ebbe a tantárgyba (nem mintha eddig olyan sokat belefektettem volna, na de mégis).
A délutánom elég gyorsan eltelt, tanultam. Jó párszor átrágtam magam a polittud. alapjain.
Este sikeresen összetűzésbe kerültem édesanyámmal.

---

Innen hiányzik fél oldalnyi rész melyben a sérelmeimet ecseteltem azzal az indokkal, hogy kell a kronológiai tanulság a jövő énemnek, meg hát "írásterápia".
Végül viszont "homokba írtam" vagyis kitöröltem (kitöröltem immár negyedjére...ez a telefon nem akarta hagyni) Elsőre még egész nehezen ment, mert olyan szépen meg volt fogalmazva, meg nagyon igaznak is éreztem az egészet, de utoljára már nagyon szabadulni akartam tőle.
Úgy gondoltam inkább álljon ez itt tanulságul:

"Homokba kell írni a szót, ami annyira fáj. Hagyni kell, hadd vigye a szél! Homokba írni a bűnt, amivel megbántott más. Mielőtt megjegyezhetnéd. Oda kell menni, megölelni, akkor is, ha nem te vagy a hibás. Odamenni, esélyt adni, elengedni minden tartozást."

---

De jó volt megtapasztalni azt is, hogy a tegnapi felháborodásomban Isten nem hagyott magamra, sőt lenyugtatott, és még az internetet is elvette, nehogy valami olyat tegyek, amit később megbánok :).
Ma volt jogi ismeretek óra....komolyan mondom ez az egyik kedvencem. Sokan ki vannak tőle akadva, nem értik. Én viszont nagyon élvezem. Alkotmánytöri kicsit hosszúnak tűnt, de az is jó volt.
Délután gőzerővel tanultam, annyira remélem, hogy jól fog sikerülni a holnapi ZH-m, olyan nagyon szeretnék jó eredményt elérni (ha jól sikerül, megkérdezem a tanárt, hogy milyen szakot ajánl második szaknak, ugyanis tervezek felvenni még egy szakot e mellé szeptembertől)
Este pedig elmentem egy ifis imaháznál tartott házi csoport szerű beszélgetésre. Igazából míg a többiekre vártam még volt időm  ismét átolvasni a politud. alapjait. Nagyon tetszett a beszélgetés, igaz csak négyen voltunk, de remek volt és "ahol ketten vagy hárman...". Az összejöveteleik elég rendszertelenek voltak eddig, de hiszem, hogy az Úr munkálkodni fog. Többen fogunk járni és rendszeresen....ésésés sokat fogok épülni ezek által is, valamint használni fog Isten itt is, érzem....TUDOM.
Még annyit, hogy ma felkerestem neten pár lányt azzal, hogy gyűljünk össze két hetente beszélgetni, imádkozni vagyis lánykörözni...kaphatóak rá. Már csak a megfelelő időpont kell és sok-sok imádkozás ezekért az alkalmakért.
ui. : tele fogom írni igeversekkel a falamat. Mert  "igazság -> hit -> viselkedés -> érzelmek" (igaz, hogy ez a cím, de ezt majd máskor fejtm ki bővebben) :D

Nincsenek megjegyzések: