szombat, november 8

Csütörtök

Ma nem voltam órákon. Az elsőt szándékosan hagytam ki, utólag pedig megbizonyosodtam róla, hogy nagyon jól tettem. A tanárunk igazából nem tanít minket s tulajdonképpen elég perverz is. Szóval jó döntést hoztam. (végre)
A második óra pedig elmaradt, bár erre csak akkor jöttünk rá, mikor mint órára várakozó "tömeg", szám szerint hatan, tolongtunk a terem előtt a folyosón és tanakodtunk. Végül elballagtunk a tanszékre, ahol kiderült, hogy a DEPOLIT konferencia miatt ez az óra is elmarad. (a tegnap este a tanár egyébként még mást mondott).
No, én kapva az adódott lehetőségen gyorsan (oda)haza mentem és édesapámmal, pedig elindultam (ide)haza. Már sötét volt mire megérkeztünk. Judittal meg Jéminával vacsoráztam s még beszélgetünk. Hamarosan le is fekszem.
Ui.: ma kimondottan gyönyörű volt a telihold ... ésésés HATALMAS ... ami még nagyobbnak tűnik dombot mászva (az autóból volt alkalmam csodálni)

Nincsenek megjegyzések: