péntek, november 14

A szerdai zh elmaradt. Egyrészt örülök, mert így jobban leülepedik bennem az a sok információ és valószínűleg, többet fogok tudni. Másrészt pedig még a jövő héten is ezzel kell bajlódjak ahelyett, hogy már túl lennék rajta.
A csütörtöki szerintem jól sikerült...vagyis elég szubjektív volt, esszéírás, vélemény kinyilvánítás...szóval nem tudom milyen lesz az osztályzat.
Ma haza indultunk már délben. Nekem buszoznom is kellett a találka helyszínére, és ismételten eltévedtem. Egész jó vagyok ebben.
Azon kezdtem épp bosszankodni, hogy miért is nincs nekem magyarországi telefonszámom, mikor eszembe ötlött, hogy leszólítok valakit.
Két lányt állítottam meg, akik először gyanakvóan néztek rám ("Te odaadod neki?"), de végül megszántak.... s így tudtam beszélni édesanyámmal....tehát megérkeztünk idejében.
-
Itthon nagy a rumli. Ilyenkor mindig eldöntöm, hogy én házias akarok lenni (úgy értem, majd mikor lesz saját házam, azt szeretném tisztán, rendben tartani)
-
Édesanyám nincs jól. :(

Nincsenek megjegyzések: