péntek, október 10

Tegnap kézimunkáztam (Virág is velem, olyan aranyos volt, és mint kiderült nagyon ügyes) : az igazgatónőnek készítettem ajándékot. Kedden beszélgettem vele, s fogalmazzunk így, megsajnáltam, tehát jobb kedvre akartam deríteni. Úgy tűnik sikerült. Nagyon örült neki. MA voltam nála, beszélgettünk, örlük neki. Édesanyám Nyírbátorba van, estére ér haza.
A kicsik a lakókocsiban írják a házi feladatot, olyan szépen kérleltek, hogy nem tudtam nemet mondani :D.
Délután filmet néztem, egy egész kritikasorozatot írtam róla ...meg is lepődtem magamon, nem szoktam filmeket így megkritizálni, de ez most nagyon kikívánkozott.
Ma olvastam is, a Fejedelmet, nagyon tetszik a könyv, már-már kezdem sajnálni, hogy nem vagyok valami régi fejedelem, egész vagányul elkormányozgatnám a birodalmamat :D...milyen kis naiv vagyok mi? :)))
Ma Napsugárral is beszéltem telefonon, bár nem úgy ahogyan azt elképzeltem, olyan voltam, mint azok az emberek akik hangosan beszélgetnek, ecsetelik az életüket közlekedési járműveken....csak annyival voltam rosszabb, hogy engem még ismert is a buszban ülő hallgatóság. De annyira nagyon nem érdekelt, akkor perpillanat csak arra gondoltam, hogy "na végre, beszélhetünk".
A héten Adinával is beszélgettem telefonon, az is rendkívül jól esett. :D
Jó itthon!- szerdán csak ennyit akartam írni, de végül annyira jó volt, hogy le sem kellett írnom.

Nincsenek megjegyzések: